Dobbelkamp i 09 serien - G2006 fortsetter å imponere

Publisert 19.04.2015 kl.22.43

Søndag 19 april var det duket for sesongens 2 siste kamper i 09 serien. Det ble 2 jevnspilte kamper hvor våre gutter tapte med fattige 3 mål mot Bekkelaget og sikret uavgjort i sluttsekundene mot Drøbak/Frogn. Meget bra innsats, hvor hele 17 av våre spillere fikk prøve seg mot ett år eldre gutter.

Dobbelkamp i 09 serien - G2006 fortsetter å imponere
Et av de 2 lagene som var i aksjon søndag

I den første kampen mot Bekkelaget kjempet vi bra og gikk fra 3-6 til 6-6 etter en meget god periode, men "takket være" en BSK-keeper av høy klasse tapte vi til slutt 8-11. Det var veldig mye bra spill av alle gutta, og spesielt vil vi trekke frem flere fine froskeskudd fra distanse som satte en støkk i de et år eldre motstanderne.

Kampen mot Drøbak/Frogn utviklet seg til å bli en triller mot slutten, hvor våre gutter klarte uavgjort i sluttsekundene. Igjen veldig mye bra jobbing både i forsvar og angrep, hvor flere av guttene virkelig fikk vist seg frem. Veldig gledelig at ALLE tør å prøve seg med både skudd og finter - det gir viktig selvtillit og er bra for laget og fremtiden. Lang nese til motsanderens lagledelse som praktiserte en noe utdatert pedagogikk :-)

Flere bilder følger:

img_5886b

Nordstrandslaget som spilte jevnt mot Bekkelaget

1img_5877

Bra jobbing i forsvar. Effektiv dekking av strekspiller.

img_5895

Bra forsøk på gjennombrudd på kanten.

img_5891

Jonatan i et av sine mange flotte gjennombrudd

img_5905b

Lykketroll

img_5882

Meget solid jobb av sekretariatet og øvrige foreldre på 2006 årgangen som hadde vakt i hallen denne søndagen.