Sponsorer kommende sesong

Sist oppdatert 24.06.2015 kl.0.10

Det koster å drive et lag med behov for sportsmateriell, medisinsk utstyr etc. Noe sosialt er det også hyggelig å kunne gjøre.

Sponsorer kommende sesong

I fjor var vi så heldige å få kr 20.000 til laget, det får vi nok ikke i år...(?). Så om noen har familie, naboer, arbeidsgivere eller bekjente, som synes det hadde vært spennende å støtte en stor gjeng med fremadstormende fantastiske jenter samtidig som de får profilert seg på to lag i serie- og cupspill - ta tak i dem!

Sesongens kamper:
Hummel cup - 5-6 kamper
IØR cup - 3-4 kamper
Seriespill 5.div - 20 kamper
Seriespill 6.div - 18 kamper
Fredrikstad cup - ca 6-7 kamper
= Totalt ca 50 kamper

Logoplassering
Her er en skisse for mulig plassering av reklame på draktene våre. Klubblogoene har førsteprioritet (DNB, Verisure og iHUS). Ikke tenk på summene som står, det er en skisse for Jr. Elite. Alt tas i mot med takk. Støtte uten logo på drakt er selvsagt også mulig. Sponsor får sin logo kostnadsfritt på lagsiden vår:-)

drakter

Tillegg for trykkekostnader
Kostnaden for trykking av logoer på draktene vil komme som tillegg til sponsorsummen. Klubben sender faktura på beløpet til sponosor, med mva i tillegg som sponsor kan trekke fra i sitt regnskap.

Lykke til!