Som vanlig 1 kamp og 4 poeng

Publisert 15.11.2015 kl.18.41

En walkover gav oss kun en 5.divisjonskamp denne søndagen og våre tøffe jenter skulle se hva de kunne klare av poeng på Årnes.

Som vanlig 1 kamp og 4 poeng

Denne søndagen var det Årvoll som ikke ville møte oss i 6.div og altså nok en helg med bare en kamp på Team NIF Damer dessverre. Halve laget tok dermed turen til Neshallen på Årnes for å møte Raumnes/Årnes 2 til dyst.

Hårete mål
Her satt vi standarden fra start og lot ikke hjemmelaget komme til før litt uti omgangen. Komfortabel ledelse 18-6 til pause. Vi satt da et litt hårete mål om seier 40-10 som vi nesten klarte å innfri. Samantha reddet et straffakast på stillingen 39-10, men vi rakk ikke å sette inn mål nummer 40 før dommeren blåse av kampen. En flott kamp med mye fart og flott spill.

Toppskårere ble Frida og Karoline med 6 mål hver, med Mia og Tanita hakk i hel med 5.

Tabell 5.divisjon
Tabell 6. divisjon

Grattis jenter, vi er flinke!