Gratulerer med gull i Fredrikstad cup!

Publisert 29.05.2015 kl.14.28

En fantastisk helg med en fantastisk gjeng endte med gull og bøtte.

Gratulerer med gull i Fredrikstad cup!

Lørdag
Vi startet med seier over Øssia (10-6) ute på Øssia, men gikk på en smell mot Grüner (11-16) i Kongstenhallen senere på kvelden. Det ble pizzakveld på Peppes ennå senere på kvelden, liggende aller sist på tabellen, men vil lot ikke det legge noen demper på stemingen. Det kunne jo bare gå en vei tross alt.

Søndag
Etter to kjappe seire over Høybråten/Stovner (17-9) og Rolvshøy (17-7) søndag, endte vi (trodde vi) som nr 2 i puljen og var fornøy med det. Men etter et noe uventet tap av Grüner mot Høybråten (1-5) bar det rett til topps.

Mandag
Da var det klart for kvartfinale (mot Fjellhammer, 14-7) og semifinale (mot Øssia, 16-12) i Blomstrøyhallen og til slutt finale mot Ull/Kisa i Kongstenhallen. Det ble et nervepirrende oppgjør som til slutt endte i vår favør 11-10. En fantastisk god følelse. Superjenter!

Takk til alle supportern våre som tok turen for å se på oss - det er veldig hyggelig og motiverende!

ring
Det ble seier i åpningskampen som ble spilt ute i sol og fint vær.

marit

Bra kombinasjon med klister og kunstgress, Marit.

lunde
Straks klart for oppvarming

regnkamp
Siste kamp søndag gikk i øsende regnvær, men vi ruulet til de grader med kontringer, innspill og lobber i fleng.

seiersdans
En fantastisk spennende finale endte med seier 11-10. Snufs...

takke-publikum
Gøy med mye folk på tribunen, og en stor takk til alle supporterne våre som hadde tatt turen.

scenen
Så bar det rett til premieutdeling - Pokal, gullmedalje, vinner t-skjorte og goodybag

1fc2015_beste-klubb
Emilie fikk det ærefulle oppdraget å motta klubbens pokal for beste klubb og en sjekk på kr 20.000.

1lagbilde-1
En fornøyd gjeng

christine,-marit
Christie og Marit