Sølv i Bonaqua cup 2019

Sist oppdatert 13.12.2022 kl.18.31

Vi har gjennomført en flott turnering med fantastisk forsvars- og målvaktsspill, herlig innsats og god stemning.

Sølv i Bonaqua cup 2019

Vi vant første innledende kamp fredag mot Lørenskog, deilig start.

Så var det (veldig) tidlig opp lørdag med kamp 8.35. Det viste seg å være litt i tidligste laget og vi gikk på et ettmåls-tap for Driv. Med deretter ble det seier over Leksvik og Tveter.

Dermed ble vi puljevinnere og det var duket for revansj mot Driv i kvartfinalen, den fikk vi, seier 16-5.

I semifinalen ble det nye sier over Lørenskog og vi var klare for finale.

Der skulle vi igjen ut mot Leksvik. Det ble jevnere enn forventet og det stod likt ved full tid og dermed klart for sudden death. Dessverre var det Leksvik som scoret det første målet, så det ble sølvbøtte på oss.

Men vi tar med oss den vi, og har hatt en fin oppkjøring mot sesongavslutning i Fredrikstad!

Heia Nordstrand!