Det ble gøy etter hvert!

Publisert 24.01.2017 kl.1.12

Kveldens bortekamp i 4. divisjon mot Gøy svingte veldig. Under med 5-0, omtrent likt til pause, før vi kontrollerte inn til slutt.

Det ble gøy etter hvert!

Svak start
Vi fikk en svak start med dårlig press på hjemmelagets skyttere og lite flyt i det etablerte angrepsspillet. Heldigvis mister vi ikke troen på oss selv på tross av at vi havner bakpå og sakte, men sikkert, spiser vi oss innpå. Når vi så får stoppet Gøys angrepsspill kommer også vårt kontrings-/angrepsspill til sin rett. Jevnt til pause der vi hadde føring 12-11.

Hadetbra etter pausen
I pausen var spillerne tydelige på hva som måtte til og starten på den andre omgang var oppløftende! Der parkerte vi motstanderen og kontrollerte det hele! Først og fremst som følge av et tett og kompakt forsvar. Vi fikk brukt hele bredden i laget og da er vi vanskelig å slå! Seier 28-21.

Kveldens mål ved Karoline Græsvik 5, Iselin Eidskrem 4, Rebekka Berg Gjerstrøm 4, Gøril Ekholdt 3, Amalie Aas Nilsen 3, Marit Lillebråten 3, Emilie Moen 3, Aurora Eidskrem 2 og Rikke Krogstad 1.

Nå venter nok en tøff kamp på søndag. Da kommer tabelltreer Korsvoll på besøk på Niffen kl 17.45. Håper vi sees!

Heiaheia!

Tabellen etter dagens kamp: