Morsdagspresangen i boks!

Sist oppdatert 10.02.2020 kl.14.18

K3 startet med borteseier over Østsiden, og på vei hjem fra Fredrikstad kunne vi følge en overlegen seier hjemme i Arenaen der K4 tok i mot Østerdølene.

Morsdagspresangen i boks!

K3: Østsiden Fredrikstad 2 - Nordstrand 2, 27-31
Stor forbedring fra forrige kamp. Vi var på fra start og hadde en fin ledelse til pause 19-13. Vi har full kontroll hele kampen selv om det glipper bittelitt mot slutten.

Silje Hoset Aksnes er tilbake i slaget og putter 8 og blir kampens toppscorer, Gøril Ekholdt 5, Iselin Eidskrem 4, Helene Haukedal 4, Thea Græsvik 3, Emilie Moen 2, Rebekka Berg Gjerstrøm 2, Amalie Aass Nilsen 2, Frida Hjelkrem 1.

Og nok en flott kamp av Ingrid Strømstad i mål

Iselin sørget dessverre for vårt tredje overtråkk denne uken, håper du er snarlig på bena!

Tabell

K4: Nordstrand 3 - Østerdølene, 37-16
Hjemme i Arenaen gikk det virkelig unna. Vi skulle ut mot tabelljumboen, men det er lett å miste konsentrasjonen mot dårligere motstand - det gjorde vi ikke!

Fantastisk forsvars- og målvaktsspill, masse kontringer (20 mål fra kantene), fantastisk stemning og guts i laget og en Kristina Granerød som var nest sist på det meste.

Helene Opdahl gjør som i forrige kamp og blir toppscorer, i dag med 9 kasser, Karoline Græsvik tett bak med 8, Thea Grønnevik 7, Karoline Wahl-Westreng 5, Tanita Niknam 4, Helene Bakken Rontén 3 og "døråpner" Marit Lillebråten 1.

Da kryper vi en plass opp på tabellen og har fortsatt et par kamper mindre spilt enn lagene foran

Tabell

Ny kamp i 4.div allerede i kveld, mandag, mot Oppegård 2 kl 20.45 på Niffen