Klar seier i serieåpningen for K4

Sist oppdatert 05.09.2017 kl.0.55

Vestby hadde tatt turen til Nordstrand i dag men måtte returnere med tap 35-25.

Klar seier i serieåpningen for K4

Vi kom godt i gang, men det ble likevel en passe jevn 1. omgang og til pause lå vi kun tre mål foran 15-12. Litt peptalk i pausen gjorde susen og vi vinner til slutt komfortabelt 35-25.

Vi vinner på fart og utholdenhet, men har fortsatt en del å hente på nøyaktighet og samspill. Noe må vi jo ha å jobbe med.

Aurora Eidskrem ble kampens toppskårer med 9 mål, og ellers er målene fordelt på så og si alle spillerne. Katarina Granerød og Frida Hjelkrem 5 hver, Lisa Falch Norstrand og Rebekka Berg Gjerstrøm 4 hver, Karoline Wahl-Westreng og Guro Rønning 3 hver, Susann Junge 1 og Marit Lillebråten 1 i tillegg til å ha laget 3 straffer (som Frida satt kontant i mål).

Velkommen til vår nye keeper Kaja Johannessen og takk for mange flott redninger!

Nå gleder vi oss til sesongstart for K3 i morgen kl 20.45 i Bobla, håper å se mange på tribunen!

Heia Nordstrand!

Og gratulerer til Pernille som hadde vunnet sjokolade i skrapelotteriet vårt, www.klubblodd.no/nordstrand