Digg seier over OSI i K4

Publisert 18.11.2017 kl.18.12

Vi var supermotiverte for å slå studentene fra Oslo i dagens kamp i 4. divisjon i Domus Athletica.

Digg seier over OSI i K4

Oslo Studentene 3 - Nordstrand 28-29 (12-15)
Begge lagene kom godt i gang og fulgte hverandre tett til 7-7. Derfra hadde vi en meget god periode og vi hadde 7-13 før studentene igjen fikk ballen i mål. Så var de hjemmelaget som gikk inn i en god periode og nærmet seg frem mot pause, der det stod 12-15.

Den andre omgangen startet like jevnt som den første, men mot slutten kom studentene innpå og utlignet til 27-27 tre minutter før full tid. Da var det dags for en timeout for å legge taktikken for de siste minuttene og den funket bra. Ett mål av Aurora og en straffe av Karo etter røff behandling av Therese fra strek, og vi vare oppe i 27-29. Det hjelp ikke at hjemmelaget reduserer til 28-29 med ett minutt igjen, poengene ble med til Nordstrand.

Trenerteamet er kjempefornøyd med innsats og guts. Mye bra spill. Godt levert!

Vi takker OSI for en god og spennende kamp og håper det går bra med den skadde spilleren!

Karoline Græsvik ble dagens toppscorer med fantastiske 13 mål. Aurora Eidskrem 6 (og lagde 2 straffer), Tanita Niknam 3, Henriette Moss 2, Johanne Grønneberg 2, Susann Junge 2, Therese Lindland 1 (og lagde 3 straffer)

karo13-mal_2017

13 kasser står det respekt av, Karo :-)

Nå er det en ukes oppladning før møtet mot tabell-toer Drøbak/Frogn søndag 26. november. Men allerede i morgen skal Team K3/4 ut i bortekamp mot Rygge i 3. divisjon. Stå på!

Heia Nordstrand!