Bobla er vår!

Publisert 05.09.2017 kl.0.51

Mandag kveld var det sesongstart for laget i 3. divisjon også, og for en start det ble.

Bobla er vår!

Tveter har de siste sesongene vært et av de bedre lagene i divisjonen og i år blir neppe noe unntak. Våre jenter gikk respektløst til verks og satte et knallsterkt forsvar fra første stund. Helt bakerst står en trygg og god Beate Dahle og tar det som kommer forbi forsvaret.

Fremover kladdet det noe mer og det er tydelig at vi også på dette laget sliter med timing og gjennombruddskraft. Kampen ble en stillingskrig helt til slutt og lagene stod godt til hverandre. Vi hadde heldigvis marginene og kreftene på vår side da det hele skulle avgjøres, og dro til slutt i land en herlig 24-22 seier i Bobla!

For en herlig sesongstart med tre av fire seire for klubbens seniorlag på damesiden. Vi gleder oss til fortsettelsen!

Dagens toppskårere ble Karoline Græsvik og Hanne Glemmestad Larsen med 6 hver. Deretter Christine Holtekjølen, Iselin Eidskrem og Gøril Ekholt med 3 hver, Kristina Granerød 2 og Tanita Niknam 1.

Tusen takk til alle supporterne våre som møter opp og støtter oss!

03-heia

Og en ekstra takk til den flotte 03-gjengen som virkelig gav lyd fra seg og hjalp oss til seier da det startet å kladde litt.