Nordstrand - Skreia 36-20 (17-9)

Publisert 06.10.2019 kl.23.18

Jentene innkasserte to nye og deilige poeng i 2.divisjon da Skreia gjestet arenaen vår på lørdag.

Nordstrand - Skreia 36-20 (17-9)
Iben Helland Flø i gang med å putte ett av sine 3 spillemål. Foto: Paul Fekjær

Hjemmelaget festet tidlig grep om kampen med hurtige kontringer og godt angrepsspill. Til pause stod det 17-9 og med like godt spill i den andre omgangen kunne vi kontrollert dra i land seieren.

Vi fikk rullert på hele laget og det er flott å se at det scores mål fra alle posisjoner. Nora Asbjørnsen ble kåret til Banens beste.

Ps. Vi gratulerer Louise Mikkelsen og Madeleine Buraas med sine første mål i 2.divisjon i Nordstranddrakta - flere skal det bli!

Laget: Katrine Margrethe Sæthre, Benedikte Jørgensen Lunde, Susann Holmën Grønbech - Louise Wang Mikkelsen 2, Julie Reinemo, Nora Asbjørnsen 5, Celine Alvilde Hagen 4, Hanne Aasgaard 7(1), Mie Alræk 3, Madeleine Buraas 2, Cecilie Grydeland 4, Hanne Neegård 2, Iben Helland Flø 3(1) og Ane Marthe Lines 4(1).

Se også fin artikkel på noblad.no

Neste hjemmekamp er 19/10 kl 17:00 mot Tromsø, håper du kommer!