Bråstopp i NM

Sist oppdatert 17.09.2018 kl.15.28

Tirsdagens NM-kamp mot Fredrikstad viste til tider klasseforskjellen mellom eliteserie og 2. divisjon.

Bråstopp i NM

Med lua i hånda tok vi imot Fredrikstad Ballklubb til "cup-kamp" i nye Nordstrand Arena. Eliteserielaget, som av VG nylig ble tippet på en syvende plass i årets sesong, viste muskler fra start og vi var dessverre ikke klare for det da dommerne blåste kampen i gang. Etter en nervøs og til tider grusom start, kom vi etter hvert mer inn i kampen og fikk vist at dette er noe å bygge videre på.

Etter førsteomgang, på stillingen 8 - 17, var kampen i realiteten avgjort, men vi var enige om å vise oss fra en bedre side i 2. omgang.

Omgangen begynte ganske likt som den første med for enkle valg i angrep og raske kontringer i mot, men etter 10 minutter begynte å finne sammen og sette de gode avtalene i angrep som gav suksess.
Siste 20 minuttene følte vi at vi var gode og det er en fin følelse å ta med seg til sesongen starter for alvor lørdag 22. september!

Takk til alle som møtte opp!