Nå åpner prøvespill for Nordstrand Junior Elite

Sist oppdatert 01.11.2017 kl.18.19

Har du gode fotballferdigheter og gode holdninger kan du bli en del av Nordstrand Junior Elite sin stall i Interkrets A neste år.

Nå åpner prøvespill for Nordstrand Junior Elite
Det kreves hardt arbeid for å få oppleve de store kveldene. Hvis du er villig til det, og vil være med oss i 2018, har du muligheten nå.

Nordstrand Junior Elite skal spille Interkrets A neste sesong. Vil du være med på det? Vi åpner nå for prøvespill for motiverte gode fotballspillere som har lyst til å bli en del av oss.

Interkrets A er Norges beste juniorserie. Det innebærer at det stilles store krav, men til gjengjeld lover vi at du blir en del av Oslos morsomste fotballag. Vi har en fantastisk kultur og et helt spesielt godt miljø i laget. Du må ha ferdigheter eller potensiale til å kunne spille på høyeste nivå i norsk juniorfotball.

For å bli en del av oss må du være en god fotballspiller. Men du må også ha holdninger til å spille på toppnivå. Du må ha stor treningsvilje til å trene fem ganger i uka året gjennom. Du må være en seriøs, holdningssterk og blid gutt både på og utenfor banen.

Vi søker både 99-gutter og 00-gutter med ambisjoner om å gå rett inn i 11´eren i 2018. Vi søker også 01-gutter og 02-gutter med potensiale til å bli veldig gode på sikt, som kan være en del av en prestasjonsgruppe over flere år og kanskje være dominerende på laget om ett år eller to.

Vi har allerede 20 veldig seriøse og greie gutter født mellom 1999 og 2002 på kontrakt for 2018. Det er med andre ord et trangt nåløye for å få bli med oss. Men vi skal forsterke stallen med noen gutter nå i høst. Det kan bli deg!

I tillegg til å kunne få kontrakt med Junior Elite, har Nordstrand også et godt rekrutteringstilbud på Junior 2, som spiller 1. divisjon i Oslo og samarbeider tett med Junior Elite. Flere av de beste spillerne på Junior Elite i 2017 har gått veien via Junior 1. divisjonslaget.

Nordstrand har også et meget godt Gutt 16 Interkrets-lag (2002) og et godt 2003-lag.

Alle disse arenaene kan være et springbrett for å komme på Junior Elite senere, dersom man ikke kvalifiserer akkurat nå.

Ønsker du prøvespill; send en epost til Nordstrands sportssjef og Junior Elite-trener på adressen:

[email protected]

Her skriver du litt om deg selv, hva du heter, når du er født, hvilken klubb du representerer i dag, plass på banen, styrker og svakheter.

Med sportslig hilsen

Lars Richard Bache