Treningstider: Tirsdag 19.00, torsdag 19.00, søndag 14.00 - alle på Niffen

Sist oppdatert 09.06.2015 kl.17.57

Kveldens tur gikk til Langhus for sesongens 4 runde i 7'er serien

Kamprefeferat Langhus-NIF 12.05.15

En glad og fornøyd gjeng med økende selvtillit fulgte ivrig med på taktikk praten, og alt lå klart for en god bortekamp.

Vi klarer å etablere press på Langhus fra start av i kveld. Vi er gode i presset og tørr/orker å ta alle duellene. I dag vil vi ha ball. Ser igjen mye fra treningsfeltet med gode bevegelser og passninger. I 1. Omgangen er vi flinke til å prate og hjelpe hverandre. Spiller oss opp som vi øver på og klarer å stå etter.

skaper muligheter hele veien, samtidig som vi har full kontroll defensivt. Hennie i mål i 1. Omgangen er tilnærmet arbeidsledig. Fullt fortjent 0-2 ledelse til pause.

Jentene er (naturligvis) fornøyd med ledelse til pause, men enige i at vi skal fortsette med spillet, og tørre mer offensivt. Ville skape mer.

2 omgangen fortsetter med godt spill og gode bevegelser, Sofia i mål i 2. Omgangen og vi prøver å involvere henne mer i spillet og tørre å stå høyere, blir litt lite bruk av Sofia, her kan vi tørre enda mer.

offensivt fortsetter vi å skape sjanser, selvom vi blir litt gira på mål alle sammen, og alle gjerne vil spille på topp.

Helt klart en veldig bra gjennomført omgang. Har fortsatt god defensiv kontroll og alle angrep som kommer klarer vi å avverge.

Putter et par mål til og vinner en god kamp 0-4.

GRATULERER jenter!

Nå skriver vi historie for hver dag og hver kamp som går, helt klart på rett vei og sammen skal vi bli gode (enda bedre).

Også i dag satte vi oss noen mål i pausen, og nok en gang infrir vi alle målene våre.

- Full kontroll defensivt

- Vinne 2. Omgang.

- Vinne 2 bortekamper på rad

- Godt passningsspill

Vi klarer enda en bragd i dag.. vi holder 0'en bakover.. det er veldig bra. Vi har fått en god defensiv trygghet i hele gruppa nå. Både 7'er og 11'er!

Meget bra jobba i dag!

Det kom noen mål i dag også, og de kom sånn her:

0-1 Sofia ( Anna )

0-2 Mimmi

0-3 Thea ( Hanna A )

0-4 Thea.

Alle sammen legger ned en mer enn godkjent innsats i kveld, og vi jobber bra over hele banen. Ikke lett for juryen å fordele stjernene i kveld, men de landet til slutt på:

*** Anna

** Hanna A

* Camilla

Gratulerer.

Selv om dagen har vært sur, våt og kald var det hyggelig at så mange av våre supportere møtte opp og lagde litt stemning på sidelinjen.

Takk for støtten, og velkommen tilbake for mer Nordstrands magi 😆

Nå er vi godt i gang med serien, det svinger av begge lagene og hele troppen vår. Vi er på vei, og dette er og skal bli moro.

fortsett å jobbe jenter, så fortsetter vi å ta steg sammen.

Skryt av dere selv, dette fortjener dere og nå begynner vi å få betalt for timene på treningsfeltet. Vær stolte av dere selv, laget og klubben. Bær drakten med stolthet og hvis hvem vi er.

2015 er vårt år, og 2016 og 17 skal bli fantastiske år!

Gleder meg til neste trening og kamp!

Vi er: Et lag

Vi er: En klubb