Følg med på baneplanen for oppdaterte treningstider!

Nordstrandscupen 2015

Publisert 28.10.2015 kl.10.16

Lørdag 10. oktober var gutta klare til å spille match på hjemmebane

Nordstrandscupen 2015

Lørdag 10.oktober kjempet 15 lag med spillere født i 2008 på den nye kunstgressbanen på Nordstrand IF. Ni eksterne lag fra blant annet Moss/Ekholt, Kjelsås, Bøler og Kolbotn sammen med seks lag fra NIF 2008.

Takket være administrasjonens mesterlige kampstyring, nylagt kunstgress, ivrige barn, engasjerte voksne og gode dommere ble arrangementet for vår del en stor suksess! Mye fotballglede og tidvis godt pasningsspill. Lagoppstillingen blant NIF-lagene var ny for anledningen, og betryggende at vi opplevde rask kollektiv progresjon i lagspillet. Spesielt gøy å oppleve at fokus på standard utspill og pasninger innad i laget kommer til syne som fortrinn i kampsituasjon hvor vi møter lag med sterke enkeltspillere. Mange flotte opplevelser for gutta på banen så vel som oss voksne på sidelinjen!

1malet

gutta-1

gutta

Vi er hvite - vi er blå.......