Følg med på baneplanen for oppdaterte treningstider!

Augustnytt 2016

Publisert 30.08.2016 kl.9.43

Nå er hverdagen kommet tilbake, og tid for planlegging av høstens aktiviteter oppsummeres her:

Augustnytt 2016

I august braket det løs for mange ivrige spillere fra laget vårt, hvor debut på Norway var en spennende og morsom arena for å teste ut fotballferdigehetene etter sommerferien. Gutta som spilte på fredagen trosset værgudene og spilte i solskinn på Ekebergsletta og målene trillet inn hos motstanderne. Gutta som spilte på lørdagen hadde et mer tradisjonelt "Norway Cup vær" med monsunregn, gjørmebad og våte sklitaklinger. Men de trosset været og var veldig fornøyde med dagen, og avsluttet det hele med varm kakao og digging til musikk fra Freddy Kalas.

I uke 33 var det mange spillere som deltok på Sommerskolen i regi av NIF. Her fikk de spille med både eldre og yngre spillere fra klubben og fikk stiftet nye bekjentskaper. Uka ble tilbragt på NIF i strålende solskinn, og med mye kampspill og leking med ball hver dag. Fredagen ble barna delt inn i ulike lag fra Champions League og mange foreldre kom for å heie på sine favoritter.

17. august ble det avholdt foreldremøte for årgangen. Eget møtereferat er sendt alle foreldre på mail. Takk for godt oppmøte - spennende tid i møte utover høsten!

Som alle vet er også seriespillet godt i gang. All informasjon om dette er tidligere sendt på mail. Vi håper på mange gode kamper fremover. Dersom dere har bilder dere vil dele med oss er det bare å sende på mail eller legge inn på gruppen på Facebook :)

NB: Følg med på baneplanen til NIF fremover, http://nordstrand-if.no/fotball/baneplan, denne skal alltid være oppdatert mht. tid og sted for trening.