Snarøya Cup søndag 25. januar

Publisert 22.01.2015 kl.12.03

Snarøya Cup søndag 25. januar

Snarøya Telenor Vinter Cup 2015

Vi ønsker alle velkommen til fotballfest inne i Telenor Arena. Her kommer litt praktisk informasjon.

Inngang:

Inngangen til Telenor Arena er E3. Alle tilskuere må bruke innesko eller annet skotøy i Arenaen! Det vil være en egen sko sone for å kunne sette fra seg sko! Dette ber vi lagledere om å gi beskjed til alle spillere/foresatte. Tribunen ved inngangen er åpen til bruk, mens de andre er stengt for tilskuere.

Parkering:

Det er parkering på et eget felt ved Telenor Arena. Det er ikke lov å parkere ved selve Arenaen. Det vil være skilt til parkering. Parkeringen koster penger og er på eget ansvar (egne regler ved parkeringsautomaten). Snarøya eller Euforum dekker ikke bøter (se eget kart for parkering som vedlegg)

Registrering:

Alle lag må registrere seg i sekretariatet minst 15.min før kampstart. Laglister trenger man IKKE å levere inn.

Premier:

Alle spillere får premier direkte etter at siste kamp er spilt. Det vil også bli delt ut Fair Play Priser til noen lag som utmerker seg. Dommere og FairPlay vakter vil score lagene og trenere.

Kiosk:

Det er to kiosker under cupen (se info kart). Alle kioskene har en sunn profil, med gode og energirike produkter. Det er ikke under noen omstendigheter lov å ta med seg mat og drikke på banen!! Kun vannflasker til spillere. Det er en kiosk ved spillertunnelen og en kiosk bak tribunen ved inngangen. Kioskene tar også kort.

Spilleregler:

5’er:

Alle kampene spilles 1x25min. Alle kampene spilles på 7’er mål. Det brukes 3 og 4’er baller i de ulike klassene. Resultatene av kampene føres IKKE opp (NFF sine regler for barnefotball). Alle lag må ha med egne vester om draktene er like. Bortelaget bruker vester i et slikt tilfelle (laget som står oppført først er hjemmelag).

Alle lag må stå klare senest 5min før kampstart – kampene settes i gang likt og det legges ikke til tid ved at lag ikke er klare.

Jevne kamper:

Vi ønsker at alle kampene skal være så jevne som mulig. Om et lag leder med mer enn 3mål, kan mostander sette inn en ekstra utespiller. Dette avtales med dommer. Så fort ledelsen er mindre enn 3 mål skal lagene ha like mange spillere som ved start på banen.

Kampoppsett finner dere ved å trykke på linken:

Vi ønsker dere velkommen til Snarøya Telenor Vinter Cup 2015