Sist oppdatert 22.01.2020 kl.12.50

Heiarop før match er viktig!

De første barna begynte med fotballtrening i klubbens regi høsten 2010. Det var ved starten av 2020 ca. 30 gutter som har trening tre til fire ganger i uken. De fleste guttene går på Kastellet og Nordseter skole.

Teamet bruker "Spond" - appen for fortløpende info om trening og kamper samt facebook-gruppen: https://www.facebook.com/groups/183729501969912/

Det er en meget god foreldrekultur i Nordstrand. Vi er klubbstyrt, men foreldredrevet og vi har derfor ønsker om at foreldre bidrar der det trengs og tilpasser seg klubbens rettningslinjer.

Det er vanlig at foreldre er med for å se på sine sønner på kamp. I tillegg til å glede seg over sine egne og andres barn, vil vi påstå at dette også er en kime til et sosialt nettverk også blant foreldre. På samme måte som vi er opptatt av å forholde oss til en leder på jobben, er det viktig at guttene forholder seg til en person på kamper, og det er trenerne. Vi ber derfor om at foreldrene står på sidelinjen og ikke gir kommentarer og gode råd til sine håpefulle.