Infomøte Tor.17/12, sportslig utvalg informerer junior 2/3 om opplegget fremover !

Siste seriekamp !

Sist oppdatert 24.06.2014 kl.13.42

NIF 2 var ferdige for en stund siden, NIF 1 avsluttet i dag, Onsdag, NIF3 har en kamp igjen.
OBS. TIL HELGEN BLIR DENNE FORSIDEN FOR ÅRETS NIF BREDDECUP

Siste seriekamp !

NIF 1 - Rommen 7-2
Det var gjestene som startet ballet, men vi snudde kampen ganske raskt. Et hat-trick av Daniel og kampen var punktert. Emil fikk hard medfart og ga oss to straffer, tre gule og ett rødt kort.
Med 10 mann var de sjanseløse, noe de i dag også hadde vært med fullt lag ! Vi kom stadig til avslutninger helt til sluttsignalet gikk.  En bra avslutningskamp i årets serie.

På Søndag spilte vi en omberammet kamp mot Lyn.
Lyn-NIF1  2-1.
Det var ikke noe sjakktrekk å spille denne kampen da, rett etter treningsleiren i London, og halve laget på vei til- og/eller fra potta ! Syntes begge lag til tider hadde bra spill, og flotte mål. Noe lik jevn spillestil værer for bra kamper fremover mot Lyn.

Deilig, deilig – deilig!

Kolbotn2 – NIF3 1-2 (1-1)
Tabellnaboene hadde hver sin omgang på Sofiemyr kunstgressbane, men NIF3 var laget med best uttelling.
Etter et flott fremspill av Marius scorer Chris 21. minutter ut i 1. omgang. Men noen minutter senere blir vi straffet for ubesluttsomhet i eget forsvar og vertene reduserer, slik at det står 1-1 til pause.
Fra å være det toneangivende laget i første omgang, blir vi i andre omgang kjørt bakpå av Kolbotn. Likevel klarer vi å score når Fredrik blir spilt flott frem av Martin, og vi vinner til slutt 2-1.
Med et godt oppmøte av foreldre på Hallager neste onsdag klarer vi forhåpentligvis å avslutte sesongen med tre seire på rad – og dermed sikre en respektabel 6. plass?
 Trond