Infomøte Tor.17/12, sportslig utvalg informerer junior 2/3 om opplegget fremover !

Laginfo

Sist oppdatert 26.07.2015 kl.0.38

Her finner du info om oss, Fair Play, medlemsinfo, melde forfall, draktinfo, dugnader/sponsing og øvrig info

Laginfo
Treningsleir Fjerretslev, morgenjoggen ca. kl. 06.15 !

Info pr. 28.05.15

Norway Cup

Vi har som nevnt meldt på 2 lag til Norway Cup. Vi håper dette passer for de fleste – turneringen er 26 juli til 1 august.
Vi kommer tilbake med dato og opplegg for trening i forkant av NC
Vi trenger feedback fra DE SOM IKKE KAN VÆRE MED – send meg en mail om dette.

Siste kamper før skolen er ferdig.

NIF 2

Siste seriekamp tirsdag 16 juni

Litt frem og tilbake med Adidas Cup. Arrangøren har meldt at også 3’er lag gikk videre til mellomrunde. Noen lag mente dette var for mye, selv om VIF arrangerer og bestemmer. De sendte ut en mail om mulig endring, men de sa de fleste klubber og arrangøren ønsket dette, så vi satser på ny runde som avtalt. Den neste kampen skal da avvikles før 20 juni -. Vi får endelig beskjed til uken. Vi møter vinner av puljen med klubbene Nøtterøy, Søgne og Teie.

NIF 1

Siste seriekamp er fredag 19 juni + neste runde i NM mot Stabæk som er berammet til søndag 21 juni.

Dugnad lørdag 13 juni

G99 skal sammen med noen andre lag ha dugnad på Niffen lørdag 13 juni. Vi skal i år rydde Niffen (rundt alle 3 baner) for søppel, enkel og grei jobb, og vi satser på fint være denne dagen.

Jeg er bortreist denne dagen, så skulle gjerne hatt en frivillig til å «lede troppene» denne dagen – fint om en melder seg til denne jobben.

Vi tar sikte på å gjennomføre dette kl. 1130 – 1300, dvs mens gutta våre har trening. Møter vi mange opp gjør vi unna denne jobben på 1,5 time.

Hilsen
Trener team G99

Mobilnummer til gutta

Vi har noen nummere, men fint om dere alle kunne sende mobil nummer til gutta – dette så vi kan lage en SMS løkka for kjappe beskjeder.

Ellers er det viktig at gutta nå fremover sjekker www siden vår HVER dag før trening

Les mer om forsikring skade:  Som ellers i samfunnet er det også her mulig å kjøpe seg frem i køen/ bedre fordeler,  bør anbefales om du trener mye !
Men husk, hvis akutt lege- eller tannlegevakt, kun refusjon ved offentlig legevakt

Kontakter

Kontaktperson for G99   Telefon
Kristian Berg   48403261
Trinnkoordinator / trener
Geir Stenseth   90685013
Web-ansvarlig/kostholdsansvarlig
Tommy Holth  900 51001
NIF 1
Kristian Gjerstadberget hovedtr.  95970197
Andreas M. Holm  91371596
NIF 2
Herman Jacobs  41231450
Wilhelm Bjark  41441171
Øvrig støtteapperat/hjelpetrenere
Trond Andersen  90681551
Terje Rodvang  97542402

Historie:
De fleste kommer fra Nordstrand og Munkerud barneskoler hvor de i Nordstrand IF spillte under navnene Nordstrand Rød, Hvit og  Blå. (send meg gamle Rød-bilder)

NIF Blå på sin første cup på Nordby i 2005. Philip som nr.2, Tobias som nr.4.

NIF Blå på SkiCup i 2008. Her er fra venstre Sigurd, Tobias og Æli.

NIF Hvit på cup i Valhall 2008. Av dagens gutter gjenkjenner vi. Daniel, nr.4 fra venstre,Tormod nr.6,
og Simen til høyre, Christoffer, keep, liggende foran.

NIF Blå  på cup i Valhall 2008.Fra venstre Henrik, Markus nr.3 (på prøvespill fra Rød), Truls på kne,
Tobias og Joachim til høyre og Philip nr. 2 nede fra venstre.

Sølv, NorwayCup 2012, Champagnen sprettes !!

NIF 3 under SkeidCup 2014

Mange cupper og seriekamper med bra resultater både i 5'r, 7'r, 11'r og i futsal opp gjennom årene, både i Elite- og breddecupper

Treningsleire i Danmark, England og nå til Tyrkia som danner grunnlaget for videre suksess på hele breddenivå hvor vi gjør det bra i 1,2 og 3 divisjon.

I de senere år er vi blitt mer og mer spleiset med gutter fra bl.a. Bækkelaget, Ski og Bjørndal, og har nå et solid grunnlag som skal spille Interkrets G16, 2 div og 3 div.  i 2015.