Infomøte Tor.17/12, sportslig utvalg informerer junior 2/3 om opplegget fremover !

Serien slutt !

Sist oppdatert 24.06.2014 kl.13.43

Da var siste laget i mål og det var NIF 3 som

Serien slutt !

tok årets siste serieseier.

De avsluttet sesongen med tre strake seire etter hat-trick av Chris!
NIF3 – Langhus3,  4-3 (1-2)

Tabellnaboene møttes onsdag kveld til årets siste seriekamp på Hallager med et dusin entusiastiske NIF-foreldre som tilskuere og lagets 12. spiller, samt vertskap for avslutningsfest etter kampen.

Gjennom årets sesong har NIF99 hatt et flott samarbeid med keeperne Erlend og Oskar fra NIF2000. Dessverre var ingen av dem tilgjengelige til denne kampen, og ei heller våre egne keeper-alternativer på G99 eller øvrige 2000 keepere kunne av ulike grunner stille. Vi løste det som tidligere år ved at noen utviste høy lagmoral; Chris og Philip Aa tok keeperdrakta i hver sin omgang.
 Kampmessig var første omgang var en mare. Til tross for sju fete målsjanser og et annullert straffemål ledet Langhus 2-1 til pause. Og det fortjent.

Og andre omgang startet ikke et skvett bedre gjennom nok et mål i mot, og dermed 1-3 etter kort tid. Deretter fulgte åtte virkelig store målsjanser fra vår side. Men det gikk i stenger og tverrligger, inntil – endelig! – heroiske NIF-spillere reduserte til 2-3 (Chris). Laget krummet nakken og Chris fikk etter hvert utlignet til 3-3. Og pinadø avgjorde ikke også samme Chris kampen med 4-3 noen minutter før slutt.

Det var fullt fortjent, NIF3 var alt i alt det klart beste laget. Og knep dermed 6. plassen i avdelingen fra Langhus3.

Denne kveld var alle gutta vinnere! Super-Chris (hat-trick!), Tøffe Tobias (spilte store deler av kampen med hjernerystelse), Skuddsikre Truls, Kriger-Fredrik, Lynvingen Håkon, Kaptein Ulrik, Superbacken Magnus, Raske Hakeem, Arbeidsjernet Mathias, Lure Peder, Stødige Emil Johan, Talentfulle Marius, Superraske Philip K, Kraftfulle Erling, Oppofrende Philip Aa og Tålmodige Zain (skadet under oppvarming).

Det er bare å se frem til neste sesong!

Trond