Infomøte Tor.17/12, sportslig utvalg informerer junior 2/3 om opplegget fremover !

Røk ut for vertene

Sist oppdatert 24.06.2014 kl.13.58

Da ble vertene VIF-2 for sterke og vant 2-0 mot et skadeskutt NIF 2-lag.

Røk ut for vertene

NIF 2 - VIF 2, 0-2
VIF 2 hadde det lille overtaket og vant til slutt 2-0.

NIF 2 - DFI, 6-0

En flott lagseier som varmet godt hos de fremmøtte foreldre.

Vi ønsker Tobias Lund (ex. BSK) velkommen inn i laget og han ble sterkt delaktig i en morsom 2. omgang som både servitør bak fine fremspill og en scoring han selv var med på å regissere overgangen på. Vi hadde mange flotte kombinasjoner, på en bane kanskje mindre enn LilleKunst og hadde stort sett spillet og ballen på motstanders halvdel.

Alle møtes igjen imorgen lørdag kl 0815 på Valle

NIF 2 - Bøler,1-0

Da var morgen kampen gjennomført. Og kort fortalt vant vi 1-0 etter fine kombinasjoner for n'te gang på venstre kanten. Æren som matchvinner ble Aleksander 2 min etter sitt innhopp på banen.
Vi er nok litt trøtte i beina noe mange litt slappe 10-15m pasninger viser og det blir en del kommunikasjons svikt defensivt.
Men vi ga aldri opp selvom Bøler kom til ett par gedigne sjanser så var det vi som vant fortjent.
Moro å høre treneren mane spillerne sine til å trille ball mens spillerne ville slå langt.

Ny kamp kl 13 mot Hasle/Løren
Det er plass til flere foreldre på tilskuerplass.

NIF 2 - HL, 6-0.

NIF 2 - LSK2, 2-5.

Da er sluttspillet unnagjort med ett tap og tre seire
I 6-0 seieren møter vi ett lag uten særlig motstand og seieren burde vært betydelig større. Masse fint spill gledet de fremmøtte.

I siste kamp ble det tyngre for både den ene og den andre. Vi var med på både 1-1 og 2-2 men da ble det mye omrokkeringer og til slutt 9 spillere og 2 halve utpå banen og det ble vanskelig å stå imot ett LSK som presset frem og ville mest på den lille banen.

En flott dag er over og i morgen venter første sluttspillkamp fra kl 12 på bane 1.

Kom å hei frem gutta til finalen.

Cup er cup. Alt kan skje.