Infomøte Tor.17/12, sportslig utvalg informerer junior 2/3 om opplegget fremover !

Nesten i Langhus Cup

Sist oppdatert 24.06.2014 kl.13.52

NIF 3 ser meget fornøyde ut og klare for kamper denne helg !

Nesten i Langhus Cup

Bare nesten for NIF3!

Langhus Nyttårscup 2014 (futsal)

NIF3 - Bjørndal Warriors 4-1

Frigg1 - NIF3 3-3

Oppegård1 - NIF3 4-1

NIF startet friskt og vant relativt konfortabelt 4-1 over Bjørndal etter scoringer av Chris, Ulrik x2 og Mathias.

Neste kamp mot gruppefavoritt Frigg1 endte 3-3 etter scoringer av Ulrik og Chris x2. En meget sterk prestasjon av gutta. Dessverre led vi under en dommer med beslutningsvegring; et minutt før full tid gjør Friggs keeper en blemme som burde gitt frispark eller straffe til NIF. I stedet får keeper anledning til å ta utkast på nytt! Med seier her ville vi vært i sluttspillet uansett utfall i den siste kampen. Bittert.

Kveldens siste kamp startet 22:40 mot Oppegård1 og vi gikk for seier basert på deres to innledende kamper mot hhv. Frigg og Langhus (et lag vi aldri fikk spille mot) endte med tap. To tidlige mål i mot og en Oppegårdkeeper på to meter hindret det. Tap 4-1, med NIF scoring av Philip K.

Chris, Ulrik, Philip K, Zain, Peder, Mathias, Håkon, Truls og innleid keeper Andreas A hang med hodet etter den siste kampen. Men både innsats og resultater var godt over det forventede. Så selv hvor nære vi var sluttspill, skal vi alt i alt si oss fornøyd.

Et paradoks er at Frigg og - laget vi aldri fikk møte - Langhus gikk til sluttspill.

Snart venter ordentlige treningskamper.

Trond