Informasjon

Publisert 23.01.2019 kl.23.55

Nordstrandakademiet er et akademi for gutter og jenter født 2005-2009 (for 2009, se info under påmelding). Vi har ca 70 barn på akademiet.

Når og hvor
Deltakerne deles inn i grupper som fordeles på ulike tidspunkter.
All trening foregår på «Storekunsten» på Niffen.
Det legges opp til at akademiøktene skal passe inn i en forsvarlig treningshverdag. Det jobbes tett med årgangene for å koordinere sånn at akademiet gjennomføres på en hensiktsmessig dag i forhold til lagets andre økter.
Akademiet følger skoleplanen.

Trenerteam
Vi har et meget dyktig trenerteam med A-lagstrener Thomas Holm i spissen som tilbyr en unik sportslig og sosial utviklingsarena. Du finner oversikt over akademitrenerne under "Trenere" i menyen.

Treningsgrupper
Det blir differensierte treninger. Deltakerne blir inndelt i grupper/nivåer på tvers av årgangene som trener sammen.

Kommunikasjon
Fortløpende informasjon vil bli gitt på denne Akademi-siden og på Akademiets Facebookside

Du kan også sende epost til oss

Forsikring
Alle deltakere er forsikret via Barneidretts- og klubbforsikringen

Lekser og mat
Alle deltakerne på akademiet kan komme til oss 1 time før, altså kl.14.30 å spise og gjøre lekser. Matservering foregår i kafé Storstua i 2. etasje i Nordstrand Arena. Vi har egne rom i 2. etasje til lekser.

NYTT fra høsten 2018!
- Fysisk trener som jobber med styrkeøvelser tilpasset fotballspillere
- Mulighet for å gjøre lekser i stillerom
- Mulighet for bespisning før treningen (inkl. i prisen)