A-laget i opprykkskamp mot Grei

Sist oppdatert 01.10.2014 kl.16.44

Tirsdag er det klart for toppkamp i 4. divisjon senior menn når serieleder Grei kommer på besøk.

A-laget i opprykkskamp mot Grei

Nordstrand ligger før kampen 1 poeng bak, noe som igjen betyr serieledelse med seier. Vi vet det er veldig kort varsel, men er glad for hver og en som klarer å få inn i planen sin at de møter på Niffen i morgen (tirsdag) klokken 18.30.

Det var mange som gjorde en utrolig jobb med å få folk til å komme å støtte opp om kampen mot VIF, så vi rundt A-laget synes det hadde vært artig å fått til noe lignende på Niffen med mye mennesker som kommer for å støtte også mot Grei.

Vi oppfordrer spillere og foreldre om å komme på Niffen i morgen klokken 18.30 iført NIF-drakten (de som har) for å støtte. Klarer vi 200 totalt hadde det vært veldig moro, noe jeg vet A-spillerne våre ville satt stor pris på.

Med sportslig hilsen
Per Inge Jacobsen