Årets lagseier

Sist oppdatert 01.10.2014 kl.16.20

(Nordstrand-Grei 1-0) Et hardtarbeidende juniorlag tok årets store lagseier da sterke Grei ble slått 1-0.

Årets lagseier

Truls Astor Svendsen ble matchvinner allerede etter fem minutter da han nikket inn kampens eneste mål.
Da hadde allerede Jørgen Skagen nikket i tverrliggeren, og det var fortjent med Nordstrand-ledelse tidlig.

Også Jakob Kollandsrud traff tverrliggeren denne kvelden, og både Magnus Aaløkken og Markus Woldsund hadde store muligheter for å øke ledelsen.

I motsatt ende hadde Gustav Østerstrøm en meget solid dag på jobben i hjemmelagets bur. Backfireren vår var også tøffe og solide denne kvelden. Grei er sterke, og var lenge med i opprykkskampen, men bortsett fra de første ti og de siste ti minuttene var det fint lite de skapte tross stort ballovertak i deler av kampen.

Nordstrand-gutta la seg dypt og lot stadig mer frustrerte gjester forsøke å trenge gjennom. Til gjengjeld fikk de en god del kontringsmuligheter å prøve seg på. De siste minuttene banket Grei ballen så langt og hardt og nærme vårt mål som mulig, men dette var kvelden der gutta nektet å gi fra seg poeng og red unna stormen på en fin måte.

En god opplevelse for våre gutter, en helt annen kamp enn sist uke, da finspillet sto i fokus, men slik kan også fotball være.