Ny storseier til juniorlaget

Sist oppdatert 01.10.2014 kl.16.08

(NIF-Stabæk 2 8-3) Juniorgutta har skrudd på sjarmen etter sommerferien, spiller god fotball og bøtter inn mål.

Ny storseier til juniorlaget

Et ungt, men ballsikkert Stabæk-lag trillet kula i bra tempo i starten av oppgjøret på Niffen. Nordstrand lot de holde på, men fikk etterhvert tak i ballen oftere og oftere, og da massakrerte de gjestene i perioder.

Magnus Aaløkken x 3 og Marcus Bjark x 2 sørget for 5-0 til pause etter en strålende omgang.
Det første kvarteret etter hvilen dovnet vi noen små prosent og dermed var de fotrappe gjestene plutselig skumlere, men gutta hevet seg igjen og sørget for en meget komfortabel 8-3 seier. Ett lite minus må settes ved det faktum at vi lot gjestene skåre tre mål, men konklusjonen etter kampen kan ikke bli en annen enn at dette var meget bra gjennomført.

Henrik Solbakke gjorde de to gutta på bildet (Magnus Aaløkken og Petter Kristiansen) selskap på skåringslista etter hvilen, og i tillegg til fine mål skal juniorlaget også ha stor ros for en både velspilt kamp og en meget sterk jobb som laget la ned.

Vi gleder oss til den spennende fortsettelsen, og håper å holde trykket oppe.