Vil du prøve bordtennis?

Sist oppdatert 11.02.2022 kl.15.47

Du kan nå melde deg på gratis organiserte bordtennistreninger tirsdager og spille fritt på fredager i februar i egne lokaler i Nordstrand Arena.

Vil du prøve bordtennis?

Oppstart bordtennis

Nordstrand IF har den store gleden av å annonsere at vi nå starter opp et bordtennistilbud og treningene vil foregå i underetasjen i Nordstrand Arena. Vi har i dag 5 bord og vil tilby gratis treninger i februar. Det vil være organiserte treninger tirsdag 1. februar, tirsdag 8. februar og tirsdag 22. februar i første omgang.

Parti 1 kl. 17 - 18: Barn og unge i alderen 8 - 12 år

Parti 2 kl. 18 - 19: Ungdommer i alderen 13 - 18 år

PS! Parasportutøvere er også velkomne til å melde seg på begge partiene.

For å delta på dette må du melde deg på ved å sende en e-post til: [email protected]. Skriv hvem som skal delta, alder, dato(er) og hvilket parti det gjelder. Nordstrand IF stiller med racket og baller, så deltakere trenger kun treningstøy og innesko. Treningene i oppstartsperioden er gratis.

PS! Det er kun 15 plasser på hvert parti. Ved stor pågang vil vi forsøke å fordele deltakere på ulike datoer.

Fritrening på fredager

De tre siste fredagene i februar (11. feb, 18. feb og 25. feb) tilbyr vi gratis fritrening for alle aldre kl. 17 - 19. Nordstrand IF stiller med racket og baller, så du trenger ikke noe annet enn treningstøy og innesko. Her vil det ikke være nødvendig med påmelding, men bare å møte opp. Om det blir kø, vil man måtte rullere eller gå av etter en viss tid. Nordstrand IF vil stille med en ansatt som organiserer eventuell kø.

Trygg trening

Vi vil gjøre det vi kan for å legge til rette for trygge treninger i henhold til gjeldende retningslinjer. Er du syk eller har symptomer skal du holde deg hjemme og vi legger til rette for å holde avstand på trening. Dette vil informeres om tydeligere på trening.

Vi ønsker dere alle velkomne til å prøve ut gleden ved bordtennis. Har du spørsmål kan du sende en e-post til: [email protected]