Vi bygger lag – også under korona!

Publisert 12.03.2021 kl.18.46

Med kreativitet, oppfinnsomhet og pågangsmot holdes hjulene i gang rundt omkring i hele Nordstrand idrettsforening. Send oss bilde og fortell om hvordan dere som er trenere og spillere bygger lag og holder på samholdet under korona.

Vi bygger lag – også under korona!
Mye gøy på Ballidretten. Foto: Madeleine Valø

Ett år med pandemi stopper ikke utøverne og trenerne i NIF.
Det skjer mange morsomme og smittevernvennlige aktiviteter rundt omkring i lagene og gruppene, på alle nivåer og i alle aldersgrupper.

Selv om utøverne våre ikke får spille seriekamper eller deltatt på cuper gir treningene og kontakten med laget fine opplevelser og gode møter med klubbvenner i en tid som er utfordrende. Dette vil klubben gjerne dele og fortelle om! Kanskje kan vi inspirere hverandre og spre gode ideer over hele klubben?

Ledelsen i klubben håper så mange som mulig vil sende oss bilder* og fortelle hva dere gjør i laget deres. Dette vil vi gjerne dele på klubbens nettsider og facebooksider. Det behøver ikke å være stort eller spesielt, de positive opplevelsene ligger ofte i det nære og det enkle, nå kanskje mer enn noen gang.

NB! Det er viktig at de som er med på bilder synes det er greit at bildene publiseres.

Send historien fra laget ditt til [email protected].

*Som hovedbilde til artikkelen er det veldig fint med et breddebilde (landscape), det passer best inn på nettsiden.

Vi gleder oss!