Vellykket fotballskole gjennomført!

Sist oppdatert 01.10.2014 kl.13.05

140 spillere 30 instruktører, og nydelig vær bidro til at dette ble en av de beste fotballskolene NIF har arrangert.

Vellykket fotballskole gjennomført!

140 spillere har denne uken blitt ledet av de 30 instruktørene på Niffen og Hallager. Nydelig vær fra mandag til fredag bidro til en fantastisk uke.

Aldri før har det vært så mange påmeldte at man måtte begynne å sette spillere på venteliste, hele 140 spillere fordelt med 96 på Niffen og 44 på Hallager og Hundejordet.

Sportssjef Per Inge Jacobsen har vært hovedansvarlig for både fotballskolen på Hallager og Niffen, og han var naturlig nok en glad mann når fotballskolen var gjennomført. "Det er utrolig gøy når man sitter her og vet at en fotballskole med 140 spillere fra 7-14 år har gått så bra som den har gjort, men det er jo selvsagt litt vemodig også, det har vært mye liv på våre anlegg med spillere og trenere som har storkost seg, derfor er det litt trist at det er over. Vi er allerede begynt å glede oss til en ny fotballskole i august".

"Det er mange grunner til at denne fotballskolen har gått bra, for det første har vi fått en del erfaring med slike arrangementer noe som gir oss en god belast og trygghet i forkant, Samtidig har vi vært heldig å få inn dyktige instruktører både fra trenerstaben i klubben og spillere fra klubbens seniorlag og juniorlag. Egil Ohm (mat) og Jarle Krämer (sportslig ansvarlig på Niffen) har også gjort en formidabel jobb i både forberedelser og gjennomføring av fotballskolen i år", avslutter Jacobsen.

NIF arrangerer Fotballskole også i august, nærmere bestemt uke 33.
Det er allerede godt over 100 påmeldte til denne, så det begynner å minske på plassene. Har du ennå ikke meldt din sønn eller datter på så vær rask med å gjøre nettopp det, slik at dere er sikker på å få plass.