Velkommen til Niffo-oppstart

Publisert 04.08.2019 kl.22.44

Vi på Niffo* gleder oss til å treffe alle igjen etter ferien, og ekstra gøy skal det bli å møte dere vi ikke har møtt før. Vi har fortsatt ledige plasser.

Velkommen til Niffo-oppstart
Foto: Madeleine Valø

*Niffo er Nordstrand Idrettsforenings «etter skolen-tilbud» for barn i alderen 6-10 år (1.-5. klasse). Målet for fritidsordningen er å stimulere til sunne vaner, aktivitet og idrettsglede. Vi tilbyr vi sunn mat, leksehjelp og aktiviteter med kvalifiserte trenere. Håndball og fotball kan velges alle dager, alternativ aktivitet kan velges to dager i uken. Niffo er et lavterskeltilbud for alle som ønsker å være fysisk aktive rett etter skolen. Hovedbasen er i Nordstrand Arena og tilhørende fotballbaner.

De første to ukene avviker litt fra den vanlige timeplanen vår, informasjon om dette er sendt alle påmeldte på e-post. Det blir ordinær uke fra skolestart mandag 19. august.

Her er Niffo-menyen i Storstua denne uken, håper den frister:

Mandag
Kokkens populære havregrøt m/tilbehør

Tirsdag
Stekte fiskepinner m/ hjemmelaget potetmos & dampede grønnsaker

Kjøttboller i tomatsaus – serveres m/pasta

Kremet tomatsuppe m/kokt egg & nybakt brød

Semulegrøt m/tilbehør

NB! Nyhet for barna født i 2009/2010:

For de som ønsker det blir det et samarbeid med Akademiet. Her vil denne årgangen, på oppsatte dager, få tilbud om akademitrening i stedet for Niffo. Utenom økten følger de Niffos vanlige dagsrutiner. Dette gjelder både håndball og fotball. Det vil komme nærere informasjon om dette i september.

Fortsatt ledige plasser
Vi har fortsatt ledige plasser. Du finner ytterligere informasjon på www.nordstrand-if.no/niffo, der finner du også link til påmeldingsskjema.

Følg gjerne "Niffo" (@NordstrandIdrettsforeningsfritidsordning) på Facebook også, der finner du fortløpende informasjon;

Ta kontakt med daglig leder Gunnar Flaten om det er noe du lurer på; mobil: 916 46 471 eller e-post: [email protected]

Velkommen!