Velkommen til Løvelekene 5. juni

Sist oppdatert 05.02.2016 kl.17.00

Vi ønsker velkommen til de 10. Løvelekene i regi av Nordstrand IFs Allsportgruppe, Lambertseter IF Friidrett og Lions.

Velkommen til Løvelekene 5. juni

Løvelekene er et Friidrettsstevne på Lambertseter Stadion i Oslo for barn, ungdom og unge voksne med nedsatt funksjonsevne, primært utviklingshemmede.

I tillegg til øvelsene er det mange aktiviteter; Innmarsj for alle deltagere og ledere med Nordstrandskolenes korps, taler, felles oppvarming med Friskis&Svettis, stor kiosk, underholdning og premieutdeling. Og husk at Løven er med hele tiden. Kanskje kommer Haren?

ØVELSER:
Født 2005 eller senere: 60m, 400m, kast liten ball og lengde.
Født 2004 eller tidligere: 100m, 400m, kast liten ball og lengde.

For de som er født 2000 eller tidligere og som er påmeldt i konkurranseklassen vil det bli kåret vinnere på 100m, 400m og lengde. Husk å sende inn din beste tid pr påmeldt øvelse, før 1. juni.

Øvelsene avsluttes med 4x100m stafett som gjennomføres som en konkurranse mellom klubbene. Alle aldre og to gutter og to jenter på hvert lag. Vinner mottar en flott pokal. Ingen påmelding til stafett. Alle klubber med flere enn to gutter og to jenter påmeldt blir automatisk med.

DELTAKERAVGIFT / PÅMELDING:
Deltakeravgiften inkluderer t-skjorte, medalje og diplom. I tillegg vil deltagere i konkurranseklassen motta medaljer ut i fra plassering.

NB! For klubber og organisasjoner: Det er mulighet for å melde på flere utøvere av gangen.

Medlemmer av Nordstrand Allsport MÅ huke av for medlemskap. Løvelekene er inkludert i treningsavgift.

Vi gjør oppmerksom på at fotografering vil foregå under hele stevnet. Oversikts- og gruppebilder kan bli lagt ut på sosiale medier eller hjemmesider.

facebook Følg Løvelekene på Facebook!

PÅMELDINGSLINK

INVITASJON