Velkommen til klubbmøte søndag 6. oktober

Publisert 10.09.2024 kl.15.58

Vi inviterer med dette alle trenere og årgangsansvarlige til klubbmøte sammen med administrasjonen og styret. Invitasjon/påmelding kommer i Spond.

Velkommen til klubbmøte søndag 6. oktober

Formålet med klubbkvelden er å skape en felles møteplass for ansatte og frivillige ressurspersoner. Klubbkvelden skal bygge opp under mål fastsatt i Langtidsplan for Nordstrand IF 2024-2027, som ble vedtatt på årsmøte tidligere i år.

Mål 7 i langtidsplanen "Nordstrand IF vil"
«Bygge et større VI og skape en felles forståelse for at «klubben» og etterlevelse av visjonen og verdiene våre er noe vi bygger i fellesskap. Øke antall møteplasser på tvers av klubben og årganger.»

Målgruppen er alle som er oppført som trenere, hjelpetrenere eller årgangsansvarlige i Spond, samt ansatte i administrasjon og styret. Totalt vil det bli invitert ca. 500 viktige bidragsytere med en definert rolle i klubben vår.

Tidspunkt: Søndag 6. oktober, fra klokken 18.00

Nordstrand Arena

Tentativt  program:

18.00 Styreleder ønsker velkommen

Hvem er hva i idrettsforeningen?
Presentasjon av klubben (medlemstall, organisering, administrasjon, styret, utvalg, sponsor)

Hva slags idrettsforening er vi? Og hvor vil vi?
Med utgangspunkt i «Nordstrand IF vil. Langtidsplan for Nordstrand IF 2024-2027» som ble vedtatt på årsmøte 2024

Nordstrand Arena – hva skjer med hallen vår?

NIFs Julekalenderlotteri – hva, hvorfor og når

19.00 Mingling i Storstua, med drikke/noe å bite i

Vi håper flest mulig har anledning til å delta!

Anders Bakken, styreleder Nordstrand IF