Meld deg på kajakkkurs

Sist oppdatert 23.06.2023 kl.10.00

Nå starter Nordstrand Idrettsforening med kurs for sine medlemmer og andre som ønsker å padle kajakk.

Meld deg på kajakkkurs
Egen brygge rett ved klubbhuset, Mosseveien 169.

Nordstrand IF har i snart to år jobbet med å få klart klubbhuset ved Paddehavet. Der skal det legges til rette for vannsportaktiviteter for våre medlemmer og andre i bydelen. Det er kommet på plass flytebrygge som gjør det enkelt og trygt å sette ut kajakker. Det er også muligheter for å leie egen kajakkplass for din kajakk.

Får å leie plass må man være medlem av klubben (medlem, støttemedlem eller familemedlem). Det er begrenset med plasser. Book din plass her: Leie kajakkplass

For å kunne benytte anlegget må du ha gjennomført introkurs eller grunnkurs tidligere. Har du ikke dette kan du du melde deg på et av klubbens kurs nå i sommer.

Du kan melde deg på kajakkurs her: Kurskalender

Ta kontakt med Fritz Hansen på 90062255 om du har spørsmål om kurs eller andre aktiviteter.

Velkommen!