NIF triathlon - løpefest med badstu og sjøbad

Sist oppdatert 08.03.2023 kl.13.55

For andre år på rad inviterte NIF triathlon medlemmene til et sosialt løp langs Oslofjorden, etterfulgt av av badstu og sjøbad på Bekkelagsbadet.

NIF triathlon - løpefest med badstu og sjøbad

Lørdag 4. mars, i strålende solskinn, startet løpsfesten klokken 1500 fra Malmøya. Totalt åtte personer deltok på løpedelen hvor tre personer testa formen i 10k løype med vending ved Fiskevollbukta, to personer løp en 5k i området Nordstrand bad, mens tre personer kjørte et individuelt løpsopplegg. Fellesnevneren var at vi var samlet før start og vi møttes i badstua etter løpet for god stemning.

For de som måtte være nysgjerrig på hvem i NIF triathlon som skjuler seg bak raske sko, briller og fett klubbtøy så er ikke svaret mer spennende enn at det er folk i alle aldre i alle slags former på forskjellig nivå. Spennet går fra unge lovende via småbarnsforeldre til storbarnsforeldre. Mulig vi har noen besteforeldre med og. Flesteparten er nok i midtskitet. Initiativtakere i klubben organiserer svømming mandager og innendørs sykkelrulle tirsdager og søndager i vintersesongen hvor vi møtes på chatten i Messenger. Ellers blir det noen sporadiske felles løpeturer og sykkelturer. Terskelen er lav, nivået, aktivitetsnivå og ambisjonene er spredt.

For de som måtte være nysgjerrig og ønsker å kombinere trening med det sosiale, les mer om oss her https://nordstrand-if.no/triathlon/om-oss

tri2

tri3