Klubbmesterskap i Alpint

Sist oppdatert 02.10.2014 kl.12.32

Årets klubbmesterskap i alpint i NIF gikk av stabelen i Sloreåsen søndag 14.3.

Klubbmesterskap i Alpint
Årets klubbmesterskap i alpint i NIF gikk av stabelen i Sloreåsen søndag 14.3.
Nesten 140 påmeldte deltagere stilte til start, deriblant en ikke ukjent Nordstrandsløper: Kjetil André Aamodt! Han deltok i rennet, og delte ut premier til forventningsfulle barn - og voksne - etterpå! Vi setter stor pris på at du var med oss, Kjetil!

Løpere helt ned i 4-årsalderen hadde funnet veien til Sloreåsen denne solskinnssøndagen. Mødre og fedre, besteforeldre, tanter og onkler, små og store søsken, samt familiehunden var også med og gjorde dagen til en skifest i slalåmbakken!!!

Gutta i Gautes Kebab stod for en som vanlig super matservering fra grillen, solen skinte fra skyfri himmel, og bakken var flott preparert. Takket være alle frivillige som stilte opp ble arrangementet en skifest!!!

Takk også til deltagere og publikum! Uten dere hadde det ikke blitt noen skifest!

Se resultatlister og bilder fra rennet!

Resultater 10 år og yngre
Resultater 11 år og eldre