Treningsavgiften høsten 2022

Publisert 06.10.2022 kl.16.33

I disse dager sender klubben ut treningsavgiften for andre halvår.

Treningsavgiften høsten 2022

Betaling i Spond
Betalingsforespørsel foregår i Spond og vil dukke opp under «Betalinger» i Spond-appen, eventuelt på e-post om du ikke bruken appen. Forespørslene sendes direkte til medlemmet eller til den som er registrert som betalingskontakt (vanligvis en av foreldrene). Om du som foresatt ikke har mottatt betalingsforespørsel for ditt barn, sjekk med barnet ditt eller med andre foresatte registrert på barnet ditt i Spond.

Nedenfor finner du en oversikt over hvilke avgifter den enkelte skal betale. For utøvere som er med i flere idretter, vedtok årsmøte i 2020 å gi en rabatt. Rabatten er gjengitt i siste kolonne pr halvår.

Har du spørsmål vedrørende medlemskontingent og treningsavgift, kontakt oss på vår medlemsmail: [email protected].

Nordstrand IF

Treningsavgifter for 2. halvår 2022:

treningsavgift-barn-voksne_host2022

Lagsdugnad Håndball
Alle håndballag under 12 år blir fakturert med kr 6.000,- pr. påmeldte lag i regionserien. Dette blir fakturert 1 gang pr sesong og blir fakturert i oktober. Lagsavgiften er lagt inn i treningskontingenten for lagene fra 12 år og oppover. 6-7 åringene deltar ikke i seriespill og betaler dermed ikke lagsdugnad.

*Vinteravgift fotball
Treningsavgift fotball 2. halvår inkluderer vinteravgift som dekker merkostnader knyttet til vinterdrift av kunstgressbanene med undervarme. Vinteravgiften gjelder for årgangene fra og med 9 år til junior. Vinteravgiften er kr. 300 fra årgangene 9-11 år og kr. 500 for 12 år og eldre.