Tre viktige poeng for A-laget

Sist oppdatert 25.09.2016 kl.12.25

Nordstrand dro til Fredrikstad og møtet med Trosvik med bare ett mål for øyet; tre poeng!

Tre viktige poeng for A-laget
Matos gav NIF ledelsen mot Trosvik

NIF har de siste årene slitt borte mot Trosvik med bare en seier på de fem siste borteoppgjørene, men denne gang var det ikke grunn til bekymring. Et topptent Nordstrandlag valset til tider over motstanderne, men den store målfesten ble det ikke.

16 minutter ut i kampen kriger Jorge Matos inne i boksen etter at Simon Hansen har headet en corner fra Petter Nyhus tilbake i feltet, nevnte Matos får tilslutt ballen over den berømte streken og sender gjestene i føringen.

Flere mål ble det ikke før pause. Etter 74 minutter kommer Trond Ingebretsen seg rundt på kanten og inn i motstanders 16-meter, han slår etter hvert inn i feltet, ballen treffer en Trosvikspiller og går i mål, dermed har Nordstrand doblet ledelsen og den holdt ut kampen.

KAMPFAKTA
Trosvik - Nordstrand 0-2 (0-1)

0-1 16 min Matos (Hansen)
0-2 74 min Selvmål (Ingebretsen)

Gk: Bajja

3 poeng: El-Gahrbi
2 poeng: Gruen Österström
1 poeng: Ingebretsen

Laget:
Gruen Österström - Nyhus, Kah, Hansen, Ingebretsen - Bajja, El-Gharbi, Singh (Shakoor fra 78), Matos (Johansson fra 88) - Kankani (Akineymi fra 56 (Hernandez fra 74) - Brendryen (Abbas fra 90)

TABELL

Neste lørdag (1. oktober) kl 16.00 kommer serieleder Kråkerøy på besøk. Håper vi sees!