Ta kontakt hvis du er født i 2000 eller 2001 og ønsker å prøvetrene med oss!

Til topps i Skjærgårdslekene

Sist oppdatert 01.10.2014 kl.13.11

Da gjorde vi rent bord i helgen, i den først testen denne sesongen. veldig moro.

Til topps i Skjærgårdslekene
Første innledende kamp fredag ettermiddag mot Pors ble en grei gjennomkjøring som endte med seier 26-9. Lørdag var det Sola sin tur til å kjenne på Nordstrands-tempoet, seier 23-16 og dermed vinner av pulje 2.

Da var det klart for semifinale mot vinner av pulje 1, Sarpsborgalliansen. Dette var et meget godt lag, og det ble en uhyre jevnspilt kamp, der det stod 18-18 ved ordinær tid. Finaleplassen skulle altså avgjøres på straffekast, og her trakk vi det lengste strået og vant med 6-5 på straffer, sluttsiffer 24-23. Her stod Andrea meget godt i mål, og reddet den avgjørende straffen.

Gjerpen knuste Randesund 22-8 i den andre semifinalen og ble dermed vår finalemotstander. Vi kom godt i gang i finalen og ledet 5-1, men etter fire utvisninger tok Gjerpen innpå, og kampen var jevn en stund, men ble aldri veldig spennende. Vi har trent godt i sommer og det var tydelig at vi orket mer en motstanderen.

SLUTTSTILLING
1. Nordstrand
2. Gjerpen
3. Sarpsborgalliansen
4. Randesund
5. Oppsal
6. Fredrikstad
7. Sola
8. Flint
9. Fram/LHK
10. Bækkelaget
11. Skrim
12. Pors

Gratulerer med en flott seier, jenter!