Svømming på Lambertseter Bad 14. mai

Publisert 29.03.2017 kl.11.56

Norges Svømmeforbund og Lambertseter Svømmeklubb som er Allsport Svømming sin samarbeidspartner, har gleden av å invitere til Åpen dag for barn og unge med utviklingshemning. Her kan en bli mer kjent med svømmeopplæring og svømming. De som allerede er i gang kan få tips til hvordan en kan bli bedre.

Svømming på Lambertseter Bad 14. mai

Bli kjent med svømmeopplæring og svømming
Åpen dag er en mulighet for barn og unge med utviklingshemming som vil ble bedre kjent med svømming og aktiviteter i vann. Her kan en prøve seg med lekpregede øvelser i vann og også få informasjon om muligheter for kurs i trening i svømmeklubben. Det er instruktører til stede som leder aktiviteten, men de som ikke klarer seg alene i vannet og/eller må ha hjelp i garderoben, må ha med egen ledsager. Det er satt en nedre aldergrense på 6 år.

Trening og minisamling for de som allerede svømmer
Det blir også et opplegg for for de som allerede er i gang med svømming, men ønsker å lære litt mer. Rasmus Møller Jensen, tidligere trener for Adam Ismael Wenham, vil ha en lærerik og motiverende treningsøkt, der det blir trening både på land og i vann.

Praktisk informasjon

• Søndag 14. mai
  • Lambertseter bad, Langbølgen 11, 1155 Oslo
  • Ta med badetøy, handkle og gjerne en drikkeflaske
  • Det blir servering av frukt og litt å drikke
  • PÅMELDING innen 8. mai.
    Send deltakers navn, alder og erfaring med å være i vann/svømmeferdighet, og evt navn på klubb til  [email protected] Forbehold om nok påmeldte deltakere.

/Christian