Ta kontakt hvis du er født i 2000 eller 2001 og ønsker å prøvetrene med oss!

Spennende uker i vente

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

April blir en hektisk måned for Junior Elite. I tillegg til Sparseriens siste runde skal jentene gjennom en tøff kvalifisering for å beholde plassen i 2.divisjon

Spennende uker i vente
Kvalifisering til 2.divisjon i Jessheimhallen (09.04 - 11.04)

2.divisjon har ikke gått helt som vi hadde håpet denne sesongen. Etter og ha blitt topp 3 de to sise sesongene har vi i år fått det vesentlig tøffere. Vi fikk allerede i slutten av oppkjøringen flere skader på sentrale spillere. Spesielt korsbåndskadene til Silje og Kristine gjorde at vi mistet mye høyde og styrke i vårt forsvarspill. Samarbeidet med Bækkelaget på damesiden har også gjort at vi har mått klare oss med mindre hjelp fra damelaget enn tidligere sesonger. Dette har ført til at våre ellers så seiersvante jenter har mått tåle en del flere tap enn de er vant til. Jentene har alikevel vist en kjempe moral og kjempet hele sesongen mot tyngre, eldre og mer rutinerte spillere. Dette har resultert i at vi endte på kvalikplassen. Kvalifiseringen spilles i Jessheimhallen neste helg.

Dag Dato Kl Hjemmelag Bortelag
Fredag 09.04 21:00 Storhamar 2 Nordstrand 2
Lørdag 10.04 14:30 Nordstrand 2 Tveter
Søndag 11.04 12:45 Vestli Nordstrand 2