Andreas Madsen Holm returner!

Sist oppdatert 02.10.2014 kl.8.45

Nordstrand kom i går til enighet med Andreas Madsen Holm om en retur til klubben etter to år hos 2. divisjonsklubben Kfum Oslo.

Andreas Madsen Holm returner!

Nordstrand har hatt en fin vinter med blant annet finale i vinterserien, dette har gjort at pågangen fra spillere som ønsker å prøve seg for klubben har vært stor denne vinteren. Madsen Holm kommer nå hjem for å bidra til at klubben kan kjempe i toppen av 4. divisjon den kommende sesongen.

"Andreas er en spiller som har trent med oss et par uker nå og han har allerede vist at han kan og vil bli en viktig brikke i oppbygningen av dette laget. Han har trent fast med et av de beste 2. divisjonslagene i dette landet og det ser vi igjen på våre treninger. Det er også viktig for oss som klubb at vi klarer å knytte til oss ekte NIF-gutter som ønsker å satse" sier trener Per Inge Jacobsen.

Madsen Holm gikk til Kfum fra nettopp Nordstrand for to sesonger siden. Han har vært en del av vår gode 94-generasjon som flere av dagens A-lagsspillere også har vært en del av. Han kjenner dermed flere av dagens A-spillere fra før.

Nordstrand-if.no spurte om stallen var satt for sesongen 2014 nå så svarte trener Jacobsen at han er veldig fornøyd med stallen slik det ser ut nå, men at man aldri vil si nei til gode spillere som ønsker å spille for NIF. Jeg kan avsløre at vi er i prat med to spillere til, som vi håper på å ha på plass før seriestart.