Seier i vinterserien!

Sist oppdatert 02.10.2014 kl.8.38

Vinterserien startet i dag for Nordstrands del inne i Manglerudhallen da Fagerborg stod på motsatt halvdel. Det ble en spennende kamp med mange mål!

Seier i vinterserien!

Fagerborg som i fjor mistet opprykket til tredje divisjon, da Teisen trakk laget sitt få runder før slutt. Fagerborg vant begge sine kamper mot Teisen og mistet dermed seks poeng når de trakk seg.
Fagerborg startet også vinterserien i år bra da de forrige helg slo tredje divisjonslaget Rustad 5-4.

I dag var det derimot Nordstrand som var best og vant til slutt fortjent 4-3, selv om Fagerborg yppet seg litt på slutten. Pauseresultatet var 4-1 til Nordstrand!

KAMPFAKTA
Nordstrand - Fagerborg 4-3 (4-1)

8 min 1-0 Nyhus (Svensen)
15 min 2-0 Svensen (Nyhus)