Woldsund flyttes opp!

Sist oppdatert 02.10.2014 kl.8.36

Markus Woldsund flyttes opp i A-lagsstallen før 2014 sesongen! Han har i årevis spilt under Jan Petter Nyhus for Nordstrands gode 97-årgang!

Woldsund flyttes opp!

Markus blir å se i angrepslinjen til NIF denne sesongen, han fikk sin debut på A-laget allerede i 2013 sesongen da han kom inn mot Skeid. Den gang ente det med en 3-2 seier.
Året før debuterte han med scoring for juniorlaget.

Markus går på Fotballinjen til Wang Toppidrett og har ved flere anledninger vært tatt ut på kretslaget til Oslo.

Markus har skrevet en A-lagskontrakt som binder han til Nordstrand IF ut 2015 sesongen!

A-lagstrener Per Inge Jacobsen har følgende å si om unggutten "Markus er en spiller som over flere sesonger har hatt en fin utvikling i klubben. Han har gått gradene i klubben og er en ekte NIF gutt! Vi skal prøve å utvikle hans ferdigheter, slik at utviklingen fortsetter og at han kanskje en dag i fremtiden før sjansen på et enda høyere nivå".