Oppkjøring til sesongen 2014 !

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

A-laget hadde i går (tirsdag) offisielt startskudd for oppkjøringen til 2014 sesongen inne i Manglerudhallen!

Oppkjøring til sesongen 2014 !
18 spillere fra A-gruppen hadde børstet feriestøvet av fotballskoene og tatt veien til Manglerudhallen for første treningsøkt i sesongen 2014. Laget har holdt det gående med futsal i "dødperioden" etter serieslutt, men setter nå i gang for fult med treninger på kunstdekke fremover.

Gjennom vinteren skal A-laget fortsatt holde det gående med 2. divisjonsspill i futsal og de skal også være med i en innendørsturnering i M/S hallen i regi av Manglerud/Star, i tillegg til treninger og ordinære treningskamper.

A-stallen teller per dags dato 19 spillere, men målet til trenerteamet er å fylle på med 2-3 spillere til som kan gi større konkurranse om plassene på laget.