Solid forsterkning til NIF!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Nordstrand har sikret seg en solid forsterkning inn mot høstsesongen, for fredag signerte greske Edmond Cerepi for NIF.

Solid forsterkning til NIF!
Edmond har spilt for serielederen i Bergens 3. divisjon Øystese så langt i denne sesongen, men har nå valgt å flytte østover å bosette seg på Prinsdal. Edmond har siden august trent litt med Nordstrand og litt med andre 2.- 3.- og 4-divisjonsklubber, han valgte NIF for han følte de hadde det beste tilbudet og det mest profesjonelle opplegget når det gjaldt trenings- og kampgjennomførelse. Han føler også han er godt tatt i mot av spillere og støtteapparat.

Edmond prøvespilte for NIF i treningskampen mot Manglerud/Star, dette endte med en 2-0 seier og han viste allerede da at han vil gi laget en ny dimensjon. Edmond er en spiller som er vant til å ta ansvar og liker å prate, selv om Norskkunnskapene foreløpig ikke er helt topp, men dette er noe han jobber med og har allerede fullført grunnkurs 1 i dette!

Selv om Edmond bare er 28 år, har han lang fartstid i fotballen og har erfaring fra toppfotball i Albania og Hellas, samt Serie C i Italia. Edmond har Gresk far og Albansk Mor, noe som gjør at han har dobbelt pass, han spilte derfor aldersbestemte landskamper for Albania, mens A-landslagsdebuten (og eneste landskamp) kom for Europamesteren fra 2004 Hellas!

Navn: Edmon Cerepi

Alder: 28

Sivil status: Gift

Posisjon: Midstopper