Ny flott seier på Niffen!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

A-laget tok tirsdagskveld i mot serietoer Klemetsrud til dyst på Niffen. Det ble nok en flott dag for våre gutter som banket gjestene hele 4-2.

Ny flott seier på Niffen!
Petter Nyhus setter lista for kvalitet når han etter fem minutter spill prikker inn 1-0 på et utsøkt frispark fra 25 meters hold. 6 minutter senere er han tilrettelegger for Cato Vonheim når sistnevnte dobler ledelsen til hjemmelaget. Dette resultatet holder ut til pause, etter en meget god Nordstrand omgang.

Klemetsrud går ut i 200 i andre omgang og får sin redusering etter bare 3 minutter spill av den andre omgangen. En Klemetsrud spiller rager høyest inne i feltet og dermed står det 1-1.
Snaut ti minutter senere blir nevnte Vonheim lagt i bakken og dommeren peker korrekt på straffesparket. Straffen setter Trond Ingebretsen kontant i mål, dermed er stillingen øket til 3-1.

15 minutter før slutt drar Nyhus seg oppover på høyre siden før han legger ballen ut til Semmerud Berg som står på ca 20 meters hold rett ut fra målet til Klemetsrud-keeperen, førstnevnte kliner til og ballen fyker som en rakett ned til høyre for keeper. Sliteren på midtbanen har ikke for vane å score for mange mål, så Gourmetkokk og ansvarlig for liveoppdateringene på facebooksiden, Egil Ohm, hadde lovet å stelle i stand en tre-retters middag for Semmerud Berg når han scoret! Ikke rart Semmerud Berg var en glad mann etter kampslutt!

Kampfakta
Nordstrand - Klemetsrud 4-2 (2-0)

5 min 1-0 Nyhus (Vonheim)
11 min 2-0 Vonheim (Nyhus)