Stygg smell mot Klemetsrud!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Det ble en svart dag på Klemetsrud tirsdags kveld, 1-4 med oss hjem i bagasjen, en svak førsteomgang var hovedårsaken til at laget ikke hang med Klemetsrud denne kvelden!

Stygg smell mot Klemetsrud!
Thomas Bråttum kom nok en gang på scoringslisten til tross for at han ikke spilte mer enn drøyt 30 minutter. Målet var av den ekle sorten etter at Trond Ingebretsen hadde gjort forarbeidet og serverte på sølvfat til måltyven fra Manglerud.

Det eneste gledelige i denne kampen bortsett fra den nevnte scoringen til Bråttum var at Stefan Mimic fikk sine første minutter på banen etter nesten et helt år ute med skade.

Nordstrands angriper Cato Vonheim fra et positivt pust i et ellers så slett NIF lag, han jobbet iherdig og prøvde å få med seg resten, uten hell. Men bra for Nordstrands del at han begynner å finne formen, snart kommer nok scoringene også!

Klemetsrud - Nordstrand 1-4

1-0 10 min
2-0 43 min
2-1 59 min Thomas Bråttum (Trond Ingebretsen)