Cato Vonheim vender hjem!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Cato Vonheim signerte fredag ettermiddag for Nordstrand IF, spilletillatelsen fra NFF kom i dag og han er dermed spilleklar til første seriekamp som er lokaloppgjøret mot KFUM 2 førstkommende tirsdag klokken 2015 på Niffen.

Cato Vonheim vender hjem!
Cato spilte i fjorårssesongen for Drøbak/Frogn hvor han og laget hadde en kjempe sesong som tilslutt endte med opprykk til 2. divisjon. Cato fikk også den tvilsomme æren av å score mot Nordstrand i fjorårssesongen, dette gav ham nok så dårlig samvittighet at han tilslutt valgte å komme hjem igjen for å hjelpe Nordstrand tilbake i tredje divisjon.

Cato er en ekte Nordstrands gutt, et lite opphold i Lyn og fjorårssesongen i Drøbak/Frogn endrer ikke dette, han er også tidenes toppscorer for NIF med sine 50 A-lagsmål på 73 offisielle kamper. Den statestikken sier alt om at han kommer til å bli en meget viktig brikke i kampen om opprykk for våre beste menn.

Vi ønsker Cato velkommen hjem og håper han fortsetter i samme spor som han hadde da han forlot oss ved forrige anledning!

Cato vil i år få draktnummer 27.

NAVN:

Cato Vonheim