Nok en seier til gutta våre!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Gutta har kommet inn i en god stim, tirsdagskveld ble Abildsø banket 5-1 på Niffen. A-laget står dermed med 20-2 i målforskjell på årets tre første kamper.

Nok en seier til gutta våre!

Nordstrand hadde få problemer med å ta sin tredje, av tre mulige, seier for året. Kampen begynte relativt rolig fra begge sider, men det var Abildsø som yppet seg mest de første minuttene, men etter hvert så tok hjemmelaget over og det var ingenting å si på at det var nettopp verten som tok ledelsen ved unge Mathias Berg Gjerstrøm. Etter dette så Nordstrand seg aldri tilbake og det tok bare tre minutter før Alexander Svensen hadde doblet ledelsen. Mathias Berg Gjerstrøm scoret sitt andre og NIF's tredje like før dommeren blåste til pause.

I 2.omgang så fortsatte presset mot gjestenes mål men, hjemme publikummet måtte vente til det 62. minuttet før dem fikk noe mer å juble for, denne gang var det midtstopper Erlend Eikeland som var oppe å stanget inn 4-0 med skulderen etter et frispark fra Svensen. Banens yngste spiller, nevnte Gjerstrøm, var ikke fornøyd med å "bare" ha puttet to, så han satte like godt inn en til før han og NIF gav seg i den enden av banen, hat-tricket var dermed komplett.

Abildsø fikk pyntet på resultatet fem minutter før slutt da Nordstrands midtstopper headet inn et nydelig selvmål.

Nordstrand - Abildsø 5-1 (3-0)

1-0 32 min Mathias Berg Gjerstrøm (Hajat Rahmani)
2-0 35 min Alexander Svensen
3-0 45 min Mathias Berg Gjerstrøm (Petter Knoph)